Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-05, 20:58   #10823
RassK
Registered User
 
RassKs avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 6 417
Citat:
Ursprungligen postat av Shqypnia Visa inlägg
RassK
Jävligt grym diet!
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Grymt RassK!
Själv är jag under 110kg nu. Men jag ser inte själv någon stor skillnad från 122kg där jag började.
Tack, det är som sagt den enklaste och mest effektiva jag någonsin gjort! Sen har jag ju såklart också spenderat år på att bygga upp de optimala förutsättningarna för att kunna göra såhär också!

Citat:
Ursprungligen postat av Bossebäver Visa inlägg
Jag skulle säga att frekventa refeeds och höga energiintag är anledningen till att gemene man aldrig går ner i vikt...
Ok, du har rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tanya Visa inlägg
så att du kan undergräva din hälsa om några månader.
Ok. Det är inte första gången jag går av en tävlingsdiet och lyckas med det som de flesta önskar, att göra en lyckad reverse-diet och bibehålla en hyffsad form och fitness året om.

Citat:
Ursprungligen postat av Snobbe Visa inlägg
Så rassk hur är din plan och hur mycket tränar du osv egentligen för att deffa på 3k kalorier om dan?

Om jag fattar grafen rätt eftersom det inte finns datum så ligger du på 3k kalorier 2-3 dagar sen käkar 4000-4500 en dag och sen ner till 3000 igen?
Jag styrketränar väl i genomsnitt varannan dag och promenerar resten (60-120 min/dag). Grundtanken är 3-5 dagar på dietmakros (3000) och 1-3 dagars refeed (3500-4500). Hur jag lägger upp det i praktiken beror väldigt mycket på omständigheter som träning- och arbetsschema.
__________________
Instagram: optiholm
Journal - En kronisk kaloriräknares krönika
Onlinecoaching - Body Comp Coaching Halmstad
Citat:
Ursprungligen postat av John Kiefer
Best Breakfast Ever - None.
RassK är inte uppkopplad   Svara med citat