Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-08, 09:43   #12844
AlexGBG
Registered User
 
AlexGBGs avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 442
Citat:
Ursprungligen postat av smerk Visa inlägg
Jag har en bra fysik, mycket bättre än medelsvensson. Jag borde kunna lägga på mig en del massa till dock, har tränat med för låg volym innan och ej sovit tillräckligt. Jag känner att jag verkligen inte vill lägga på mig fett i nuläget, är för första gången nöjd med min fettprocent. Ska prova att köra på typ 300kcal underskott och käka en jäkla massa protein och se hur det går.

Har fått inspiration dels av dig och även av Athlean X på youtube som känns som en av de vettigare kanalerna, som menar att bulk och deff ej är nödvändigt och kan vara kontraproduktivt
Bara testa, utvärdera, och göra om om det inte funkar =)

Sjukt roligt om man kan inspirera någon, även om det är lite =)

Citat:
Ursprungligen postat av RassK Visa inlägg
Grymt AlexGBG! Jag har tränat i 12 år nu och ångrar alla "bulkar" jag gjort. Speciellt de grisiga. Om jag ändå hade tagit det lugnt och varit konsekvent med träning och kost istället.. och fokuserat på progression. Consistency is key!

Grymt jobbat, du ligger typ någonstans runt min målbild Möjligtvis att jag skulle vilja vara lite större, men det lär ju ta lite tid med tanke på att du är redan nu 10kg tyngre, och mer rippad än vad jag är...

Att vilja bulka är ju dock inte så konstigt, alla vill ju ha snabba styrke och storleksökningar, det är rätt roligt, och dessutom med den gamla goda tidens grisbulkar med massa god och onyttig mat gör ju livet just då väldigt gott

Själv ångrar jag att jag har slutat träna på grund av jobb, flytt och lathet, samt och allt annat som har kommit i vägen för mina planer. Känner mig dock mer motiverad än någonsin nu.

Har tränat i 19 månader nu denna omgången, och börjar närma mig den bästa formen jag varit i någonsin, så det lär ju börja gå lite långsammare framåt rätt snart.

Bjuder på ännu en bild från igår, efter 5 dagars vila, nästan fastande förutom 2 shakes och 0,5l champagne och parmaskinka (som jag blev bjuden på under ett möte och inte kunde tacka nej till)

AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat