Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-01, 10:02   #13264
smerk
Lägg in nått kul
 
smerks avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 1 655
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Smerk vader annars är låren symmetriska- Men vaderna hänger inte med...
De har inte fått mycket kärlek senaste åren
Minns när jag tränade dem, då var de typ 43cm, nu är de runt 40cm. Armarna är dock i liknande storlek så jag har tänkt att mer vadträning inte behövts då det brukar sägas att armar och vader ska vara samma storlek. Kanske är viktigast med samspelet mellan vader och lår dock?

Citat:
Ursprungligen postat av RassK Visa inlägg
Bra svep. Man behöver nästan alltid träna mer baksida lår än framsida så fokusrea på det. Ta helkroppsbilder istället!
Tackar. Har alltid tänkt att mina nedre lår är underutvecklade, men det är antagligen pga mina väldigt små knän, vilka gör att låren ser veka ut i jeans, nertill. Inget man kan göra något åt dock!

Har i princip bara kört böj och mark för benen men nu läggs det mycket fokus på good mornings och lårcurl. Får enorm träningsvärk av 15 reppare med 40-50kg i good mornings

Har bara tillgång till dåliga speglar och ljus där man ser halva kroppen
Tog bilden på benen fsjälv, där jag försökte ta bilden så långt ifrån som möjligt

Här är en bild på överkroppen i samma ljus, oflexad, fastande och kall. Går kanske inte att säga något om denna bilden då jag tricksar lite med posering, men spontant tänker jag mer armar, framförallt triceps långa
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 87900272_492204911689365_2613008951280664576_n (1).jpg (64.2 KB, 0 visningar)

Senast redigerad av smerk den 2020-03-01 klockan 10:07.
smerk är inte uppkopplad   Svara med citat