Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-31, 07:10   #2105
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av tommie-92 Visa inlägg
Herregud nej! Vill inte utsätta mig själv för allt för många "nära döden upplevelser" har däremot kört 30/30sek rodd intervaller!
Men jag ska ge 500m ett försök igen, en dag då jag inte har träningsvärk i benen!
Haha!! Låter grymt Tommie !! Ser fram emot ditt maxningsförsök !!

Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut Visa inlägg
Monster!! 150x3 sen kastar du 120x12..#SINNES 150x5 med julskinkan liggandes i magen???
Är det någon form av gym-fashion du sysslar med? Du byter ju stil på huvudbonad&tar på dig sponsor-Tshirten!? BIG!!!

= $$
Haha #LOL Nöten !! 150x5 ska upp inom kort !! Krävs dock ett latsbilsflak med #upp #kuggning & en gnutta #prisonrules !!
Ska tam mig fan göra en stor beställning med kläder.....
// Less på vara varmt klädd på gymmet !

Citat:
Ursprungligen postat av str Visa inlägg
Nöten.. jag tror det var han som utmanade mig =)

Du Nano. Utan att skämta, jag fick en "skäggdesigns-guide" i mailen i morse...givetvis kom jag o tänka på dig med din nyvässade skägglinje i Nano-designad krans. Vilken mode-ikon du är, riktigt kul att se att dina trender börjar uppmärksammas i media.
Låter ju väldigt intressant SÄPO !! Jag har dock inte satt modet själv, jag har vara tagit efter mina 3 närmaste skäggpolare Martin Björk, Pontus Gårdinger & Martin Stenmark!! #måste #ha #skägg #pga #fetman

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J Visa inlägg
Mr governor Enböööörgh!

Svara på mitt kärleksmeddelande på din stupid apple phone?

PS! Hittade ett klipp på datorn då Dorian Yates uppmanar dig att besöka Lucia, kanske dags att lägga upp på Kollo?
kan du inte länka in det klippet i journalen ? svara på smset NU !

Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors Visa inlägg
Finns inte mycket mer att tillägga. Känns som att alla superlativ redan är inkritade här i journalen. Du är helt enkelt grym Ola. Verkligen grym!
Tack Jave !! Nu ska vi inte överdriva ! Jag är en helt vanlig kille som vågar bjuda på mig själv. Thats all !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat