Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-24, 10:16   #581
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Clabben Visa inlägg
Framförallt din inställning, att du blir rörd pga att andra tränar! Har sagt det förut men det tåls att säga igen, tiden du lägger ner på andras välmående är stort och jag tror inte du själv förstår innerbörden av det! Du hjälper folk till ett bättre och sundare liv, något som kommer hjälpa dessa till betydligt bättre livskvalité där dom kommer utstråla betydligt mer självsäkerhet. Fördelarna med det är för många för att ens räkna upp. Att deras liv förbättras till det positiva är åtminstone ingen underdrift.

Efter min gästblogg så har folk nämnt mer om 4-klövern, och det är goda ord från framförallt folk som vill få träningen till en del av sin livsstil! Senast idag så fick jag denna kommentaren från facebook-chatten "gillar ditt 4klövern inlägg! lurkar runt i den bloggen då det behövs träningspepp!" Jag kan garantera att denne person inte är ensam om det heller.

Det var väl lite så jag menade, lite mer kortfattat bara
Tack Clabben! inte ofta som folk skriver så snälla ord till en. Jag försöker dagligen att hjälpa folk i rätt riktning, genom att inspirera, ta mig tid, blogga, journalen på kolo, etc etc.. & vara en bra förebild i allmänhet. Att det smittar av sig på andra som "smittar" vidare är precis så bra som det kan bli.
Precis som du skrev så gäller det att hitta sin egen balans för vad man tycker är sunt & något man kan hålla kvar vid i långa loppet. Grymt kul att folk uppskattar bloggen!

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeG Visa inlägg
"Blir du starkare när du blir fet?" Man får sig då ett gott skratt, ser fram emot filmen från kvällens pass. Får vi se en Ola pressa i linne?
Ja den var bra Blir tyvärr inte linne ikväll! Måste laborera med vätskan innan jagvågar visa mig utan tröja (fet)

Citat:
Ursprungligen postat av Curls Visa inlägg
"det här är jobbigt faktiskt, riktigt bra träning"

så jävla skönt

lägger ett +1 på C's kommentar också, kul som fan att se passionen Nano
Ty Curls Vänta bara tills jag ska träna ben med karln! Då lär han nog surra mindre & träna hårdare
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern

Senast redigerad av Nano-Sekund den 2012-02-24 klockan 10:18.
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat