Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-20, 14:57   #17
HMS Laestander
Registered User
 
HMS Laestanders avatar
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 7 298
Träningsvecka 1 (Vilodag 2/1)
Söndag den 20e Januari, 2013

Idag är det vilodag så ligger lågt med matintaget. Brukar ligga på en vilodag i veckan, men denna vecka har det blivit två just i och med att det var efter ett uppehåll och kroppen sa ifrån. Känner fortfarande en extrem träningsvärk i lats samt delts, men det är bara skönt! En summering av veckan är att det är jävligt skönt att vara tillbaka på gymmet, men också rätt tråkigt att man förlorat så pass mycket styrkemässigt. Man ska dock inte gråta, utan kommer använda det som tändvätska eftersom jag vet vad jag har varit kapabel till, och det finns (just nu) inga gränser för hur stark jag kan bli. Jag ska bli stark. Vidare har jag också avslutat min kreatinuppladdningsfas, vilket innebär att jag från och med igår kommer ligga på en kreatinshake per dag i 2 månader, då jag kör en tid utan innan jag börjar om med en ny uppladdningsfas. Kul!

Idag blir det att gå å kolla på Djurgården-Almtuna på Hovet, och sedan blir det väl lite plugg till kvällen. Igårkväll blev det NHL-premiären, så mycket hockey i helgen, men det tycker vi om!

Vidare önskar jag er en trevlig eftermiddag/kväll, och så hörs vi imorgon. Då är det ben på schemat.
__________________
Drömmen om att bli Bäst

597 RAW. Mark: 262 - Böj: 190 - Bänk: 145
HMS Laestander är inte uppkopplad   Svara med citat