Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 11:01   #25
RobbanColeman
Registered User
 
RobbanColemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Norrtälje
Inlägg: 2 888
Det känns för mig viktigtast hur det ser ut utan kläder då det kommer till kroppen. Att se bra ut i kläder hajar jag inte riktigt. Egentligen är det väl isf också så att man ser bra ut med kläderna på då man e i form. Om man har en t-shirt om smiter åt i midjan med tillhörande byxor efter den modellen så ser man ju bäst ut i form då med. Att se stor ut sas har aldrig varit min grej någonsin rent estetiskt. Däremot hade jag en vilja mycket länge att se hur krallig jag kunde bli utan att skarva med doping.

Tycker det jag gör nu med min fysik är det lättaste jag någonsin gjort. Inte längre en strävan mot ngt kanske omöjligt. Att vara i form året runt är plättlätt för mig jämfört med att att bli bra i t ex classic bodybuilding.

Varför vara bulkig när man kan ha en snygg fysik och må bra? Varför bulka när man iaf inte blir grövre? Jag personligen har nog knappt blivit större sen efter min första riktiga bulk som jag gjorde då jag var 19 eller ngt liknande, jag är nu 43 år.

Lite skämtsamt kan jag säga som så här angående grov då, inte många på ca 70kg är kralligare än vad jag är på den vikten, framförallt inte ngn som aldrig tagit ngt otillåtet. Jag ska vara i form nu för alltid. Det var mitt mål och det är exakt det jag ska sträva mot resten av livet att vara. Detta innefattar det som trådskaparen frågar, ATT SE VÄLTRÄNAD UT ÅRET OM.

Jag har inte ens ansträngt mig nämnvärt för den formen jag har idag kan jag med handen på hjärtat säga, bara äta lagom o träna o skita i att bulka mer eller mindre.
RobbanColeman är inte uppkopplad   Svara med citat