Ämne: Armbrytning
Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-13, 20:47   #40
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Jag tyckte den matchen var ganska jobbig att titta på. Det känns som Devon gick för långt med sitt psykande (som började för flera veckor sedan på sociala medier). Det känns som till och med Devon själv tyckte att han gick lite för långt i slutet.

Devon var helt klart starkast men det var inte någon snygg vinst. Han spelade både Matt och domaren. I tredje matchen så drar Devon undan armbågen samtidigt som Matt pinnar hans arm. Detta leder till foul och omstart med vanliga WAF-regler men i WAL ska armbågen leda till en running foul för Devon och sedan en vinst till Matt som pinnade Devon strax efter, men istället blev det omstart. Så Matt hade egentligen två vinster. Det märktes dock att han var väldigt trött i slutet Så matchen hade nog slutat med Devon som vinnare iallafall. Men det ger ändå en dålig eftersmak att se att reglerna inte alltid följs.

Hur som helst. Nu börjar hypen inför WAL 406 i september med bland annat Devon vs Michael Todd!
mm, det blev lite väl mycket, förstår att Devon gör allt just nu både för att psyka motståndare och promota sporten, men jag har fått uppfattningen att det liksom är lite uppgjort att det ska snackas skit fram och tillbaka som det var mellan Devon och big Frank, men Matt gjorde det rätt tydligt att han inte är med i det hela iaf.

Hade också gett Matt två vinster, och välförtjänt. Han är ohyggligt stark. Men Devon är fantastiskt teknisk och hans uthållighet behövs inte ens nämnas.
Blir spännande att se hur bra Matt kommer utvecklas framöver.

Blev det inget med Cypenklov i alla fall nu ?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat