Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-01, 07:37   #15
RobbanColeman
Registered User
 
RobbanColemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Norrtälje
Inlägg: 2 888
Citat:
Ursprungligen postat av exevision Visa inlägg
Eller så är du inte lika välfylld med glykogen när du tränar så frekvent. Tränar du musklerna mindre frekvent så fylls de på under längre tid. Så det kan vara väldigt missvisande. Men man tränar på det sätt man gillar, annars blir det tråkigt. Jag gillar helkropps.
I know what you mean... Jag har fyllt upp rejält under denna helkropp, jag har kunnat äta 10 000kcal om dagen fredag o lördag t ex. Dessutom är det inte så mycket av det som jag tappat som är glykogen. Jag menar så lätt är det inte att öka 3,5cm i t ex överam. För mig tog de centimetrarna nog 10 år kanske att lägga dit. Även om jag äter upp mig 10kg nu får jag inte mitt gamla armmått. Det är mer invecklat än så. Annars vore det jättelätt, jag kan gå upp 10kg på lika många dagar. Gjort många ggr. Det är dock inga 3,5cm+ på överarmarna bara av det.

Eller så här, det är ju en hel del glykogen som tappas men varför skulle kroppen ha det där då jag kör helkropp, det behövs ej mer glykogen i musklerna. Det är alldeles för låg volym.

Det är kul att träna helkropp också, japp, därför jag gör det i perioder.

Senast redigerad av RobbanColeman den 2015-07-01 klockan 07:44.
RobbanColeman är inte uppkopplad   Svara med citat