Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-20, 09:27   #10907
crilloan
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2018
Ort: Uppsala
Inlägg: 70
Citat:
Ursprungligen postat av Eveline Visa inlägg
..
Håll tassarna borta från onödigt gottigott. Om du har övervikt behövs ganska lite för att du ska märka skillnad. Det kan ge en kick att sedan jobba vidare när det blir svårare att fortsätta gå ner.

Många på den här sajten är unga och supermotiverade. Jämför dig inte med en 25-åring som har massor av energi och testo och kanske även större möjligheter att styra sin tid.
Det är klart att det är en skillnad mot om man är en 46 årig tvåbarnsfarsa med krävande jobb :-)

O andra sidan så hada jag inte synliga magmuskler ens när jag var 19-20 och tränade 4-5 dagar i veckan. Lillbrorsan o andra sidan kunde trycka i sig smör o choklad i massor och såg ut som en lägerfånge

Det är väl som med mycket annat, utgå ifrån sina egna förutsättningar och sätta rimliga mål.

Jag tröstar mig med att jag som 46-åring efter ett års träning med skivstänger är starkare än vad jag någonsin varit. Det är skoj

Men det är intressant att se hur folk lägger upp sin diet o träning. Skulle jag nå en tredjedel av vad @RassK åstadkommit skulle jag vara rätt nöjd .

/C
crilloan är inte uppkopplad   Svara med citat