Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-09, 11:36   #2642
d1anny2
Registered User
 
d1anny2s avatar
 
Reg.datum: Feb 2013
Ort: Varberg
Inlägg: 722
Citat:
Ursprungligen postat av Johanzzon Visa inlägg
Härligt! Jag tar min berocca som jag anser täcker det mesta av vitamintillskotten man behöver, sen även salttabletter och magnesium. Imorgon efter träningen ska jag unna mig att äta en nyttig lunch, ser redan fram emot det.



Prova håll upp 5 dagar och kör strikt efter Olas VLCD, det är en rätt cool känsla när man hamnar i ketos :-)



Dagens invägning visade 104kg och jag är därmed ner 8.4kg sedan start och 1.8kg under min prognos. Har satt en prognos på att jag ska gå ner 0.25% i vikt varje dag, då landar jag prick på 90kg på nyårsafton. Får hoppas jag är en bit under min prognos när julbordet närmar sig.....



Styrkan sitter fortfarande i, men man känner att kroppen skriker efter passen efter energi.



Lycka till och håll i det, sätt en prognos om det motiverar dig. Det funkar klockrent för mig, har en tendens att ge mig på saker för att senare sluta med de efter bara någon vecka....
Härligt. Tack för inspiration och skildring.

Har kört strikt på kaffe med hasselnötsmjölk, fiskleverolja, olivolja, ärtproteinpulver och lite saltade cashewnötter samt morötter i två dagar nu. Känns lite konstigt i kroppen. På ett intressant sätt. Styrkan vet jag inte riktigt då jag testar deload under tre pass. Men verkar normal.

Ikväll blir det middag med familjen. Vill inte störa dem med mitt VLCD-upplägg.

Har ingen våg hemma men mätt midjemåttet några gånger senaste månaden. Är nu minus 1-1.5cm, från 94.5cm. Låg även på 188cm upp och 93kg ner innan start. Siktar på att komma under 90 och behålla längden

Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
d1anny2 är inte uppkopplad   Svara med citat