Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-21, 21:19   #1
ellinorh
Registered User
 
ellinorhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2019
Ort: Malmö
Inlägg: 1
Smile Tips & råd angående fettförbränning

Hej alla!

Jag behöver lite tips hur jag kan optimera min fettförbränning.

Har styrketränat i några år nu, vilket har gett väldigt bra resultat, men jag har nått en punkt nu där jag känner att hela min överkropp är väldigt tight och "shredded", men min underkropp följer inte riktigt med. Är såklart bygd på detta sättet med mindre upptill och större nedtill, vilket jag inte har några problem med, men jag hade velat "tighta" till benen mer, vill inte att dem ska bli bulkigare.

Jag kör periodisk fasta och har gjort det i typ 8 år, trivs väldigt bra med det och äter lunch & middag. Jag äter väldigt bra enligt mig själv men ni kanske har några tips på hur det kan bli ännu bättre.

Vad jag i princip alltid äter ( låter kanske tråkigt men jag tycker det är gott )
- kyckling
- lax
- mycket sallad
- broccoli
- brysselkål
- sparris
- knäckebröd
- nötter då och då men inte mycket eller ofta
- dricker pepsi max ( min drog )
- kaffe med havremjölk
- barbells proteinbars

Väldigt sällan äter jag lite godis, chips eller något annat, men när jag väl gör det så inte mycket. Dricker en del rött vin, kanske 1,5 flaska i veckan ( ja jag vet att det är motsägelsefullt men det har gett mig resultat ändå med träningen )

Längd : 182cm
Vikt : pendlar mellan 68-70 kg

Bifogar några bilder också som är tagna denna veckan så ni får en bild av var jag står! Tacksam för hjälp

IMG_4983.jpg

IMG_4987.jpg

IMG_5128.jpg

Senast redigerad av ellinorh den 2019-04-21 klockan 21:29.
ellinorh är inte uppkopplad   Svara med citat