Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-17, 10:47   #195
KoloKille
Banned User
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 261
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Nu har jag bara bläddrat igenom tråden en snabbis, men mönstret är det vanliga.

Man kallar folk som blir upprörda över att sin nationella identitet och historia blir attackerad för "kränkta".

Vissa slänger med nazist/rasist-kortet till höger och vänster i vanlig ordning och verkar helt ur balans (Landström).


Själv såg jag klippet när jag befann mig i Spanien, några bekantskaper jag skaffade mig där såg den också, deras intryck var minst sagt chockerande. De kunde inte för en sekund förstå vad i hela fridens dagar som pågår i Sverige, de sa att om detta hade hänt i deras land så hade "man gått ut med högafflar på torget", svenska män gapar och accepterar allt, svenska män är fega och vågar aldrig säga ifrån samt var dom stensäkra på att det är någon som vill Sverige något riktigt ont som drar i trådarna uppifrån. När de såg en svart man säga "our viking ancestors" brast det verkligen.

Min egna åsikt gällande det håller jag för mig själv, men en sak är säker, denna reklam var genomusel och kommer få ett enormt bakslag, återigen är det bara för SD att tacka och bocka för tusentals fler röster.
APP APP APP, nu börjar det likna antisemitism här. Landström kanske var inne på rätt spår.
KoloKille är inte uppkopplad