Ämne: Galltvål
Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-11, 21:16   #15
RobbanColeman
Registered User
 
RobbanColemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Norrtälje
Inlägg: 2 888
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy Visa inlägg
Även om jag älskar Robert Downey Jr så tycker jag att Man of Steel var bättre faktiskt. Jämfört med Iron Man 1 & 2 så är jag faktiskt lite små-besviken på IM3, även om det är en grym rulle givetvis.

Bänken beror sig lite på hur man räknar. I en bred bänk så 140 när jag är som starkast, i smalbänken 150. I frontböjen så böjde jag 180kg rätt lätt - i början av vintern tror jag att det var. 260 har jag hivat upp i marklyftet vid 5 olika tillfällen, med vanlig stans då. Börjar verka som att jag har mer i sumo egentligen, men jag låter det vara just nu, vanliga marklyft är ju en bättre övning.

Tumlås använder jag inte, mixat grepp eller remmar, oftast remmar faktiskt. Tumlås tror jag inte fungerar så bra på tyngre vikter!
Aha, låter mycket intressant, Stålis e värd en bra rulle!

Jag kör med lillfingret på ringen i bänken, klart starkare då än med pekfingret där. Jag pressade 127,5kg sist, lastar på 2,5 per pass, får se när de tar stopp.

Frontböjen och marklyften borde rulla på lättare uppåt än bänken men man vet aldrig.

I övrigt är barnvakten till imorgon bokad och jag laddar med lite gott-gott och Under the Dome för att prestera ok imorgon...
RobbanColeman är inte uppkopplad   Svara med citat