Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-26, 11:09   #5563
Mart|n
Televinken.
 
Mart|ns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Löddeköpinge
Inlägg: 8 089
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Låter vettigt. Ska bli spännande att se hur du ser ut på den vikten. Man ska inte underskatta betydelsen att se bättre ut och må bättre. Har själv börjat röra på mig lite mer då jag är trött på att bli andfådd bara av att cykla till jobbet. Tränar bara för mig själv och vill bli stark så att se snygg ut har varit långt ner på agendan ganska länge. Samtidigt så vore det härligt att se sig själv i spegeln och vara riktigt nöjd med det man ser. Det blir rätt stora perspektiv då du kapar flera tiotals kilogram och det i mitt fall handlar om minus fyra till fem kilogram samt en ganska låg nivå av kondition. Men det är bra att folk gör "värre" saker än en själv så man får inspiration att genomföra det lilla projektet man själv företar sig.
Jag är också ganska spänd på det! Det har ju börjat titta fram ådror på biceps och sånt nu ju. Samt att muskelbukarna på låren är lätta att särskilja.

Det är lite samma för mig, jag tränar framförallt för att det är kul. Men kul att det kanske kan inspirera till något litet iaf!
__________________
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok
Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.

Senast redigerad av Mart|n den 2016-02-26 klockan 11:11.
Mart|n är inte uppkopplad   Svara med citat