Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-11, 11:00   #11701
toalettmysaren
Registered User
 
toalettmysarens avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 1 660
mangemani, kompis köpte nyligen sängar från IKEA. Samma gnäll där DHL skulle leverera, dom hade problem med att på 2 män bära det uppför lite trappor så försökte gubben av duon maska ur sig jobbet och få oss och kvittera det där nere och sticka "vi måste vidare". Polarn sa bara skarpt "ni är ett serviceföretag, jag har betalat för bärhjälp så ska jag ha bärhjälp, 4'e våningen."

Nu var det så att de hade redan burit upp en madrass som INTE skulle dit, den skulle aldrig bäras upp vilket hade noggrant meddelats till dem också och det hade ändå swooshat över deras huvud, så vi gick upp och hämta ner den(skulle i en bil vi hade på gården),
under tiden så försvann gubben mystiskt så den stackars taniga killen som var parhäst med gubbjäveln som försökte maska fick ta upp den andra madrassen på egen hand uppför 4 trappor. Bravur skall han ha, det är fan inte lätt, och jag hade hjälpt till om jag hade vetat om att han blev lämnad i skiten, vi bar den andra under tiden och hann ut på bakgården innan han hade tagit sig halvvägs.

Kontentan är dock att dem är cpstörda.
__________________
journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=183785

bänk: 100kg (9/10 -13) - ~65kg (21/2 -12)
böj: 110kg (6/7 -13) - ~75kg (3/9 -12)
mark: 160kg@80kg (26/3 -14) - ~100kg (1/3 -12)

Senast redigerad av toalettmysaren den 2013-12-11 klockan 11:02.
toalettmysaren är inte uppkopplad