Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-28, 22:03   #25
Aliaas
Powered by Grynkorv
 
Aliaass avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 2 187
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking Visa inlägg
Träningsperiod 2, Pass B:

Shoulder dislocations 3x15
rygglyft, håll 30s x2 + 5kg
rotatorcuff ut 3x15
pallof press 3x12 ¨
shoulder wall slides (?).. 3x10

Benspark, 1s håll 2-3s ner:
30kg - 2x10
32kg - 2x10, 1x13@9-10

Marklyft:
60kg - 1x5
70kg - 1x5
90kg - 3x4, 1x6@8 PB? ( sry, got to excited ).

Militärpress:
32,5kg - 5x5

Plan Hantelpress:
20kg - 4x8, 1x8@9 PB

Latsdrag med v-handtag:
48,5kg - 5x8 SPB

Utfall bakåt från ca 15 cm
7kgs hantlar - 5x10

baksida axlar med ansiktet ned mot bänk:
4kg - 3x~12, 2x~10
Superset:
Shrugs, hantlar:
25kg - 5x~10

5 min crosstrainer

Kommentar: Bra men segt pass. Blir alltid seg efter skolan, men det gick. Marken gick superbra. Blev så excited att jag gjorde 2 mer reps. Kändes mycket lätt idag. Innan var 3x3 svårt på 90 kg liksom. Progress!
Hantelpressarna är lite ostabila, men försöker få in så strikta pressar som möjligt utan att armbågarna vill ut och fladdra.
Militärpressen kändes någorlunda tung på de sista 2 seten. Men den gick upp iallafall.
Glömde helt bort utfallen ( låg gömd bland all text ) Så fick köra dem efter dipsen. Som i sitt fall också gick bra.

Psykiskt just nu mår jag sisådär. Fått lite kroppsideal som jag hanterar med. Oproportionelig och så. Känns skumt att till min låga vikt samt min träningsmängd, att jag inte har så värst låg BF. Rätt mycket runt buk/ansikte. Det ser väldigt märkligt ut. Men antar att det jämnar ut sig.
Sen att magen är uppsvälld och lite hård ibland kan jag leva med. Men just nu är jag i en sån period. Kanske för att jag precis börjat gymnasiet också. Som "newbie" får man en del blickar på sig. Det påverkar mer än man tror.

Träningen går framåt iallafall. Så det är ett + i kanten!


sov gott!
Bra pass mannen!

Sen angående resten, du har inte högt BF det är avsaknanden av muskler (no offense) plus din unga ålder och det faktm att du är långt ifrån färdigväxt som gör att du ser ``mjukare´´ ut än vad du är tror jag.

Det kommer ska du se, fan det går ju skitbra nu ju!
Aliaas är inte uppkopplad   Svara med citat