Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-09, 22:39   #433
Jack Ohlson
Registered User
 
Jack Ohlsons avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Piteå
Inlägg: 453
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut Visa inlägg
Hallå, har förfallit pga diet eller dyl?! Wake UP!
Ja.. Nu väger jag 62.8 och har tappat lite styrka :/ Blev inte riktigt som jag tänkt mig!

Nä, men lite problem har jag stött på! Fick nå skit i vänster axel/biceps..
Så har inte kunnat köra övre rygg, axlar, armar eller bröst i ordning på typ 3 veckor
I början kunde jag inte gå tyngre än 60kg i bänken utan att få ont i axeln, men nu har jag stegat upp eftersom och igår kunde jag köra 130 och 140x10 utan att känna något. Så nu är väl skadan så gott som borta men jag stegar lungt i kanske två veckor till.

Avbröt viktnedgången direkt jag pajjade och har legat helt stilla i vikt sedan dess. Nu är jag lite kluven och vet inte om jag ska gå ner mer eller stå stilla för att sedan bulka upp mig inför norrlandsmästerskapen. Vet inte ens om jag kommer delta. Får ju barn i April så min fokus kanske inte ligger på träningen då, och nu kanske det blir nytt jobb snart så jag vet inte hur bra jag kommer kunna lägga upp träningen.

Mina förhoppningar är att kunna köra NM och sen SM. Men det kan bli så att det inte blir någon tävling alls, men då får det bli så, och då satsar jag på nästa år istället

Får se om jag orkar börja föra journal snart! Kanske när jag bestämt om det blir tävling eller ej
__________________
Journal
Youtube
Facebook
Instagram: Jackohlson

Senast redigerad av Jack Ohlson den 2013-02-09 klockan 22:41.
Jack Ohlson är inte uppkopplad   Svara med citat