Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-01, 20:04   #1636
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Saunela Visa inlägg
Grymt Ola, fan va starkt! Älskar ditt pubertala vrål när rep 10 sitter "KUGGA UPP!!!" hahaha

Btw - Fortsätt med videoinläggen, diggar dom som fan
Taack Sanuela !! Jo det var en ENORM tillfredställelse av sällan skådat slag, där av det Rudolf (Sunes jul) aktiga skärande skriket!

Dom ska jag fortsätta med - PROMISE !!

Citat:
Ursprungligen postat av muddler Visa inlägg
Hahahaha kugga upp! Så jävla bra jobbat
TY Mud! Ja det var en sällan slådad #upp #kuggning!

Citat:
Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
Grymt jävla bra jobbat Ola! Gillar tagget där! Gillar också dina videoinlägg
Kul att du gillar det - Precis det som jag försöker att inspirera med !! #KUL

Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors Visa inlägg
Vilken jävla skalle du har. All heder till chrille, och oavgjort kanske var bäst. Men allvarligt, att först bomma på tionde och sedan gå tillbaka och smälla upp tio istället. Det är ju rent sjukt jävla bra jobbat! Kan man sumera erat ordspråk, '#kugga #upp' på bättre sätt? Tveksamt!
Hahah nääää det var ju verkligen ett sätt att få statuera exempel på allt snackande om upp kuggning under den senaste tiden !! Enormt skönt !

Citat:
Ursprungligen postat av Olsson80 Visa inlägg
Ni är sjuka, båda två!
..det räcker så. Sjuka.
Haha !! TY Olsson tolkar den kommentaren som possitiv !!

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoy Visa inlägg
Starkt jobbat båda två!! Riktiga uppkuggar-kungar är ni!!
Känslan här hemma i Ystad är också obeskrivlig. Det är en t-shirt men inte bara en vanlig en. Är glad att kunna representera the uppkuggar-family i framtiden nere i Skåne!
Tack Pinoy! Såg ditt PM ska svara på det senare! Grattis ! Kul att du känner dig stolt att få bära en tröja! Glädjermig oerhört!

Citat:
Ursprungligen postat av Zizou Visa inlägg
Så jävla grymt att komma tillbaka efter 9an och sedan lyckas trycka upp en 10a! Mind over body. Riktigt jäkla spännande blev det!
Sjukt imponerad av er båda och jag ser verkligen fram emot utmaningen i oktober
Det var MAGISKT !! Okt-Challange blir något hel annorlunda !!

Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut Visa inlägg
BEASTfyfan vad strongt, skriket mot slutet är fan 10/10. Haha fyfan vad skön du är !! Tvivlade på att du skulle vinna över bänkmonstret innan jag såg chrill landa på 10e reppet, ska INTEske igen pressmästarn!
Lugnt min favorit-Nöt - Jag lovade ju i början av Sep att jag inte skulle göra dig besviken - Höll mitt ord !

Citat:
Ursprungligen postat av chrille87 Visa inlägg
Ja vad ska man säga? Jag är sjukt nöjd över att du inte gjorde 11reps och tog ledningen med 2-0... ett oavgjort resultat känns helt okej även om du lät mig tro där ett tag att jag hade vinsten som i en liten ask. Grym vilja
Räkna aldrig ut mig Crill ALDRIG !

Citat:
Ursprungligen postat av toalettmysaren Visa inlägg
men.. ola, du har ju räknat fel? det blev bara nio reps på andra försöket, sorry, räknat 3 ggr nu.

kiddin' vackert!
Haha den går jag ej på, har nog sett klippet 10 ggr !!

Citat:
Ursprungligen postat av asareborn Visa inlägg
Fint krigat Ola, ruggit starkt att klämma till med en tia, fortsätt med lite videoinlägg, härligt att se din nuna lite då och då! KuggaUpp i oktober nudå!
Kul att få höra! Ska försöka lägga ut lite videobloggar då & då !

Citat:
Ursprungligen postat av Määng Visa inlägg
Jo.

Då får jag väl köpa ett linne då. Vad rekommenderar du för storlek till en som bänkar 87.5kg och bicepscurlar 37.5x7?
SRY! Hahaha! Jaaa du svår fakta att bilda sig en uppfattning på, men jag skulle gissa på Large ! Vad tror du din lustikurre ?

Citat:
Ursprungligen postat av Scitec Visa inlägg
Fan vad GRYM DU ÄR!!! #UPPKUGGNINGEN är jävlat på topp, fy fan vad inspirerad man blir av dig och Mr. c. Nu ska vi #KUGGAUPP !!!!!
LÅTER BRA Jojje !! Ser fram emot att få läsa om brutala uppkuggningar i din journal!!

Citat:
Ursprungligen postat av Ekkan Visa inlägg
Är så extremt imponerad av ditt psyke Ola. Du bär fan upp ordet #KUGGA#UPP bättre än någon annan. Sjuk inspiration att köra ännu hårdare själv!
Tack Ekkan! Roligt att du säge det. Jag gör alltid mitt bästa, men igår så gjorde jag det + lite till !!

Citat:
Ursprungligen postat av Phantom duck Visa inlägg
Legendariskt kaxigt att dra in den på andra försöket! Det som gör denna challange extra sjuk är att ni börjar i bottenläget. Blir ju som att starta ett mark. Deadpress kanske

Starkt jobbat!
Gillar ditt uttryck - Legendariskt kaxigt Haha!! Kul att du gillar klippen Robban! Känns skönt att inte förlora i en axelchallange, hade tagit hårt på självförtroendet!


Okt-Challange
Imorgon annoserar jag Okt-Challange. Kan meddela er att ni inte alls kan gissa vad den kommer att innefatta! Hoppas verkligen att folk kommer att försöka utmana oss på denna. Vi har valt något som de flesta kan utföra!

Keep Up alla KOLOiter !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern

Senast redigerad av Nano-Sekund den 2012-10-01 klockan 20:06.
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat