Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-03, 15:43   #26
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av wick08 Visa inlägg
Ja det känns svårt det där, men när du pratar om balans? Vad bör man ligga på som balans då så man inte får dessa hjärnspöken att inte komma? Jag vill ju givetvis bli större med sen när jag fått bort de fett ja vill få bort.

Fan de är svårare än man tror det här med träning även fast det är förbannat kul.
Man behöver förstås inte vara i superform hela tiden. Men det optimala är antagligen att inte vara långt därifrån, om man inte vill behöva dieta hårt och länge för att komma i bra form.
Ska man hålla sig rippad året runt så krävs det mycket disciplin och att man försakar mycket annat i livet, som bärs och skräpmat och säkerligen tar det sociala livet en del stryk också. Man kommer att behöva vara hungrig och kämpa med ”hjärnspöken” i princip hela livet. Man behöver hela tiden planera sin kost osv, man kan inte vara spontan på samma sätt som en normal människa.

Men det är lite överkurs. Det enda du egentligen behöver veta just nu är kanske att man blir inte större muskulärt om man blir fet. Så att bulka finns det ingen mening med.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat