Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-29, 15:29   #13
KAR340
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2018
Inlägg: 18
Liten uppdatering

Tredje invägningen idag och kurvan går löjligt rakt och jämnt nedåt efter mitt kaloriintag. -0,6kg, exakt samma minskning som förra veckan. Sjukt förvånad att siffran slutade där då jag gjorde misstaget att göra en extra vägning i förrgår och vågen visade då +0,6 kg! Alltså -1,2kg skillnad från onsdag till idag. Ingen aning varför det låg så högt då för jag tycker jag äter väldigt jämnt varje dag, t.o.m på helgen. Men det fuckade ändå upp mitt rationella tänk och jag började direkt att justera mina mål och jag struntade i att ladda lite extra innan passet i onsdagskväll. Hade ett ganska konstigt pass, sett till känslan. Jag presterade dåligt men var väldigt klar och pigg i huvudet ändå, men låg överlag ett par repetitioner under normalt vilket gjorde mig orolig att jag tappar muskelmassa. Käkade igen de kalorier jag brukar ladda innan, efter träningen istället så dagen slutade på samma nivå ändå.
Har som sagt inte gymmat länge, började på allvar vid årsskiftet och har precis börjat se lite resultat. Gör kanske en lite extra nojig att man ska bli av med allt man fått hittills för att bli lite snyggare naken till sommaren
Kanske inte borde vara så nojig, jag vet inte. Vill inte vara småfet heller.
KAR340 är inte uppkopplad   Svara med citat