Ämne: Anime
Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-07, 11:10   #53
Shadow Warrior
Smoothtalking Buddha
 
Shadow Warriors avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Ort: Långvarig axelskada
Inlägg: 4 538
Citat:
Ursprungligen postat av Timme
Naruto är endast värdelösa fillers just nu tyvärr Det kommer dröja ett halvår minst innan de riktiga avsnitten börjar igen. Riktiga avsnitt är riktigt br aoch underhållande även för 20+ skulle jag tro
Börjar inte Kakashi Gaiden nu med/efter 1,5timmars specialen?

För övrigt så är Naruto en av mina favoritserier, fram till invasionen av Konoha avslutades alltså.

Favoritanimeserier annars är:
Popotan: Underbar serie, både rolig, gripande och gullig.
Elfen Lied: Våld, söta tjejer och tårdrypande intriger.
Maria Sama Ga Miteru: "Shojo Ai Light", Mest ett drama om ganska triviala saker men ändå mycket gripande.
Ginga Nagareboshi Gin (Silver Fan): Klassiker jag växt upp med och sett nästan årligen sen 88.
Excel Saga: Animevärldens Monty Python, det blir inte roligare än så här.
Blue Seed: Ganska simpelt upplägg om tonnåringar som slåss med monster med okänt ursprung men med just den simpla damatik jag är så kännslig för.
Getter Robo (1998, 2001 ADV) inte att förknippa med Getter Robo från 2001 (jp) som suger: TUUUNG klassisk Mecha action i ny förpacking, blir tårögd av inledningen bara haha.

Mest överskattade är:
Berserk: Fult och dålig handling
NGE: Men herregud vad är det som är så bra? Whine whine whine etc jag kan rada upp tiotals serier som är bättre på varje fron.

Just nu är jag mest insnöad på Initial D, såg precis klart andra sessongen, väldigt spännande serie som väckt ett bilintresse hoss mej som jag aldrig haft förrr.
__________________
"Don't fight your instincts, your body is smarter than your brain"

-Hajime Fukoroda-

"The World i still corrupt and the masses are still ignorant!"

-Ilpalazzo-

MGS4GOTP är livets mening. Punkt.
Shadow Warrior är inte uppkopplad   Svara med citat