Visa ett inlägg
Gammal 2006-01-16, 21:34   #54
keffat_liv
Banned
 
keffat_livs avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 428
Citat:
Ursprungligen postat av Jz2003
Jag kunde inte hitta något svar för denna fråga så jag hoppas det går bra att ställa den:

Kan man blanda kreatinet med mjölk då man dricker gainer med mjölk? dvs att man smyger in gainern i samma shaker som gainern? och blandar med mjölk. Eller måste det vara vatten? Issåfall är det ju inga problem, dricka det ena i glas och det andra i mjölk, men alltid vara på den säkra sidan som sagt .

En annan fråga är: ifall min kropp kan skadas om jag inte gör uppehåll för jag är nämligen inte så bra på det här med uppehåll .

Och en tredje fråga: SKA vattnet bli grummligt efteråt? För det blir mitt hur mycket jag än rör om.Vet inte hur det skall se ut så det är svårt för mig att veta, dvs ifall det skall vara grundligt eller grummligt.

En fjärde fråga: Är det farligt eller dåligt att blanda kreatinet i samma glas som man blandar Carbo Flex i ? För dom som använder det eller liknande dvs. Eller ska/bör man blanda i två varsina glas?

Tacksam för svar!
"Det finns inga anledningar att misstänka att man tar skada av kroniskt bruk. Å andra sidan saknas verkliga långtidsstudier på kroniskt högt intag"

Folk har olika åsikter på hur kreatin ska tas så om det blir grummligt eller inte spelar nog mindre roll. Vissa menar på att för bäst upptag så bör man ta det utan något vatten alls bara skyffla in en tesked i munnen och svälja. Många väljer att skyffla in en tesked och skölja ner med lite vatte.
keffat_liv är inte uppkopplad   Svara med citat