Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-17, 12:51   #24
C h r i s
.
 
C h r i ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av CapnMiler Visa inlägg
- ifrån Mesobolins produktbeskrivning.

Är intresserad om detta går att verifiera. Precis som att vi oroar oss över att andra företag påstår sig sälja "true turkesterone" och slänger fram fina %-renhetsgrader men i verkligheten bara försöker sälja sin produkt maskerad med lögner, så är det ett rimligt scenario även för det du länkar om dom inte kan verifiera det dom påstår.

Varför jag är kritisk är att det jag läst (ifrån 2010) påstår att det finns en enda distributör som har rättigheterna att sälja ICPS-produkten i USA (ThermoLife) och en enda annan i EU (Tonvara). LG-Scienses (Mesobolin-produkten) är inte en utav dom (åtminstone år 2010).

Men återigen:
Troligtvis så har en hel del hänt på 5-6 år. Eftersom ICPS hemsida är hopplöst föråldrad har jag skrivit ett meddelande till hi-techs representant och frågat om ett bevis på autenticiteten (deras representant har nämnt leverantören som icps personligen). Jag ser dock inte att de i marknadsföringssyfte har något att vinna på att ljuga om leverantören, de falska produkterna som cirkulerar hänvisar istället till procenter som inte är möjliga (40% turkesterone extract), inte att källan är icps växter.
C h r i s är inte uppkopplad   Svara med citat