Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-22, 21:13   #55
chidde
Projektledare
 
chiddes avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: London
Inlägg: 1 352
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Är det en så insisterande jävel hade jag nog helt enkelt sagt "Sköt du ditt, så sköter jag mitt". Hade det fortsatt efter det också så hade jag helt enkelt sagt rakt ut med ganska barsk ton att jag inte vill höra hans kommentarer om kost & träning punkt fucking slut. Då är jag iofs socialt inkompetent med.
Svarare an sa behover det inte vara ibland, forstar inte varfor man ska forsoka uppfinna hjulet igen och bli frustrerad sjalv over dryga kollegor och/eller manniskor omkring sig. Ar inte livet for kort for att odsla onodig energi till sant istallet for proteinsyntes?

Nastan alla som har kommenterat far det nastan som att det ar den dryga kollegans fel i TS' och TB's* inlagg, for mig ar inte det roten till problemet
Roten till problemet ar att TS/TB helt enkelt inte kan hantera manniskor och det maste man kunna gora i ett jobb dar man jobbar med andra. Har man inte det under baltet ar det anda OK, men hantera atminstone situationen

Tala ar silver och tystnad ar guld (hmm, det lat lite fel?)
Jag menar, speech is silver and silence is golden
Om nan hade stort mig mitt under ett Nocco-intag hade jag bara tittat pa personen, tagit en munfull klunk inkl. slurp, botten upp, krossat burken med mina bara hander, dramt ner den i soptunnan och gatt darifran, utan att saga ett ord. Viktigast av allt, att inte lata mig storas av hens och/eller mitt eget beteende

Tacka mig senare




*Tradbumparen
__________________
chidde.blogg.se

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad   Svara med citat