Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-22, 16:58   #1
JeppeAndersson
Registered User
 
JeppeAnderssons avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 190
Lilljeppe vill bli stor!

Tjenare tjenare kolo, det var otroligt längesedan jag besökte detta heliga forum!

Nu jäklar är det dags för mig att slänga runt och brottas med järnet igen efter ett FÖR långt uppehåll (inte stolt över det).
Kommer använda journal dels för att själv kunna hålla koll på ökningar och annat med träningen och för att förhoppningsvis få lite feedback från er kära medlemmar som tittar in här

Just nu tränar jag i Uppsala på Antonis Gym (underbart ställe) med min flickvän. Är född år 1995, fyller 18 den 30:e (supersweet). Jag har tränat till och från sedan jag var 14 år gammal, förra året (2012) var mitt absolut bästa träningsår, gick bra i allt, lågt på en stabil vikt och ökade som satan i alla övningar, också det året jag lyckades bänka 100kg för första gången

Mitt mål med träningen just nu är att kämpa mig tillbaka till min gamla styrka och sen därifrån bara bli starkare och starkare, men samtidigt försöka ligga stadigt på min dagsvikt på 79-80kg.

Kan tyvärr inte meddela några riktiga stats i mark,böj och bänk då jag ej har kommit igång med de gudomliga tre ännu.

Jag kommer försöka att regelbundet uppdatera efter alla pass och lägga upp bilder när möjligheten ges att ta några fina
JeppeAndersson är inte uppkopplad   Svara med citat