Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-30, 19:45   #99
345.5 i bänk
Jag bänkar över 400 kilo.
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 4 302
Då var VM över och man missade VM-GULDET med minsta möjliga marginal för 5e gången. Är så jävla less på detta så jag överväger att lägga ner. Är så äckligt små marginaler så det är vidrigt.

Man började med att bli psykiskt knäckt över att se på tävlingarna dagen före i klass -105. Kul att Peppe vann men annars var det bedrövligt att se vart sporten är på väg rena lotteriet hur domarna dömer. Man kan lika gärna singla slant om vad som är godkänt eller inte.

Formen var bra så jag var inte orolig för det bara gå för guld. Satt 335kg i ingång och gjorde ett dåligt lyft och bom. Tävlingen blev försenad ca: 15min och första lyftet är svår om det blir för lång vila. Blev tvungen att gå 337.5kg i andra trycker upp vikten rätt bra men 3 RÖDA visste vart det skulle bära men försökte tänka postivt. Kenta gör 337.5kg så jag begär upp WR 341kg trycker upp vikten måtte jag ha lite tur för en gång skull men 2-1 RÖTT det är FAAN inte sant samma visa igen. Orkar inte med detta längre. Känner mig helt klart motarbetad av större delen av internationelladomarkåren och dom har nog mer eller mindre bestämt hur dom ska döma innan man ens lyft.

Man låter kanske bitter men jag är jävligt bitter och less på detta. Missar guldet med minsta möjliga marginal för 5e gången är 1 lampa från VM-GULD VÄRLDSREKORD OCH BÄSTE LYFTARE på poäng på hela VM. Nu får det vara nog lägger ner lyftandet på obestämt tid.
345.5 i bänk är inte uppkopplad   Svara med citat