Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-30, 18:23   #50161
Grazzafukkinrazzi
Pissening, no homo.
 
Grazzafukkinrazzis avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 916
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Och om han var på väg för att stoppa bråket? Han tittade inte ens på Conor när han fick en smäll i ansiktet. Juridik, how does it work?

Både Khabib och Conor ska vara glada att incidenter så som denna behandlas som "sportrelaterat" snarare än riktiga brott, annars hade båda blivit gripna på plats. Ett märkligt glapp i lagen - tydligen är det fritt fram att begå brott så länge det finns filmkameror i närheten.
Ja, det låter högst troligt när en fighter kan få för sig att attackera en corner och de övriga cornermännen och annat löst slödder suckerpuncha en fighter. Det rimliga antagandet i situationen, speciellt för Conor som är mitt i den, borde självklart vara att han springer dit för att bryta upp istället för att hjälpa till. Vi såg ju hur det gick när de rök ihop med Diaz-bröderna

Vad menar du att den praktiska skillnaden hade blivit för Conor t.ex.? En lättare snyting på näsan, ringa misshandel? En bötessumma, precis som han fick.
__________________
1:a U -82,5kg SM Bänkpress 2010
Citat:
Ursprungligen postat av svennebanan Visa inlägg
Skulle kännas som en liten seger.
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
Grazzafukkinrazzi är inte uppkopplad   Svara med citat