Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-16, 23:55   #971
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Klein Visa inlägg
Tycker det är lite lustigt att du kallar mig en slingrande lögnhals och sedan slår du världsrekord i att slingra dig undan en enkel fråga. När du har röstat så kastade du väl inte tärning om vad du skulle rösta på.
Som man känner sig själv känner man andra.

Jag slingrar mig inte för fem öre. Jag minns inte ens vad jag röstade på senast, eftersom jag snarast tycker att det kvittar. Jag vet att jag inte röstade på sossarna, miljöpartiet, vänstern eller SD. Möjligen kan jag ha röstat på centern, moderaterna eller liberalerna. Det troligaste är kanske liberalerna eller centern. Dock är det ännu troligare att jag inte röstade alls.

Men då jag gjort sådana "valbarometer" (man svarar på en jävla massa frågor och så spottar programmet ur sig vilket parti man sympatiserar med) så verkar det snarast som att det är en slumpgenerator som genererar resultaten. Jag verkar vara hälften nazist, hälften kommunist och hälften miljöpartist, samt resten centerpartist eller nåt liknande. Men angående just politiker så kan jag som sagt inte komma på någon, där jag känner att "honom vill jag rösta fram för då kommer det bli bra".
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat