Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-28, 03:08   #72
bighulken
Live my Dream
 
bighulkens avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: hemma
Inlägg: 3 587
torsdag27/9

torsdag

idag bidde det vila från träningen. men skottat på rätt bra i alla fall,idag.mkt 0/8 samt 0/30,som skulle i hålet, i marken.samt sen fick jag massage också,vibbran......lol.tippade cirka 3 lass i hålet,ca:10 ton/lasset=30ton.sen skottade jag också,ca:2 ton......lol.känns bra i ländryggen nu!!! vilken ryggträning! så .....vila.....hmmm...vet int.....he he he .

i morgon ska jag köra astfalt,rester till tippen.blir väl en 4-5 lass.fulla på flaket.ca:30 Ton.bytte bil i dag,tillfälligt ,bytlånande, också,fick en liten scania....så tiny är den,bara 2 axlar,och vilken svängradie då,vänder på en femöring ju......lol.för den andra killen behövde låna min bil,med kran osv.Denna vecka:satt upp cirka 25 lyktstolpar,6.5meters,samt fundament också då,samt kranat 0/8 å 0/30 också då.sen sista jobbet också då,grävde ner till kabel brott,under trottoar,ca:1.8 meter ner,ca:10 meter tog det för att hitta brottet också...phuuu....i regnet dessutom.

så idag /nu blir det laga mat. gulash soppa med vamt penriche-bröd.....mmm....å kolla favvo programmet också,kl 20:00,strongman,sen efter det blir det kampsport också,fighting......häftigt.

god kväll på er alla här......;-)
__________________
[ youtube kanalen

Att se stark ut, eller att (Vara stark), det är skillnad.....
bighulken är inte uppkopplad   Svara med citat