Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-17, 18:18   #20
joseferiksson
Registered User
 
joseferikssons avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Örebro,hallsberg
Inlägg: 986
Inte riktigt lästa alla kommentarer. Men är lite som en löpsedel av expressen, rubriken kan lätt avslöja om det är ett klappmongo som skrivit den, vilket i det här fallet är solklart.

Kan vara lätt att se mig som partisk i det här för jag är Roberts vän, men!
Robert var slät på scen absolut och Hagman var knaster hårt. Och kollar man på dom en och en så ser man att Hagman har ALLT ! Men vad du ser på bilder är inte alls jämförbart med vad som faktiskt händer när bilden togs osv, hur pass personen i fråga slagit posen .

De jag vill säga är att när Robert gör sitt bredvid Hagman så hamnar Hagman i skuggan, Robert var jämfört med Hagman vad jag sätt från filmen tyngre lagt ut i väldigt bra kvalitet "slät" men ack så allt annat var på plats.

Jag tänker på Mr Olympia 72 när det är mellan Arnold och Sergio , och när man först får se ett klipp på Sergio tänkte alla fall jag "hur i hela friden kunde Arnold slå han" . Men när man efter åt får se Arnold för står man " Därför..." Och jag upplevde precis samma sak här, att Hagman såg helt sjukt bra ut, men ... Robert berg stod "tyvärr" på samma scen.
__________________
YouTube

BLOGG

Jornal !
joseferiksson är inte uppkopplad   Svara med citat