Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-05, 14:39   #568
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Har också tänkt på detta ett par ggr och jag får det till att positioner där det krävs mycket hjärna och icke-fysiskt arbete domineras av vita och tvärtom, där positioner där du måste vara en sinnessjuk atlet domineras av mörka. OLine, QB = Vitt, resten är mörkt. Förutom kicker som också är vitt men det beror snarare på att de flesta tycker det är tråkigt.


En annan sak jag tänkt på, hur f-n kan man vara så j-a dum i huvudet att man ibland kostar sitt lag en match? Förra veckan tror jag det var i CIN - MIA matchen där Miami lyckas få en 3 and out och Cincy puntar från egen 10ish, MIA i skitbra position att äntligen få komma in i matchen. Vad händer? Cincy puntar och en fet jävla spelare ska knuffa omkull deras kicker 2s efter att han redan fått iväg bollen, AV VILKEN JÄVLA ANLEDNING?! Resulterade i 15 yards penalty, nya försök, en drive som ledde till TD och ni vet hur den matchen slutade. Förstår mig inte på hur man kan ha IQ som en fiskmås
Händer sånt lite då och då, både med roughing the kicker och unnecessary roughness/late hit på QB och jag tror det ibland kan vara svårt att hinna bromsa när man väl är påväg, man kanske känner att man är nära och sänker huvudet lite inför tacklingen så ser man inte att bollen är sparkad/kastad vad vet jag. Men i stridens hetta är det ju lätt att man går lite långt med adrenalin och sånt så det blir svårt att avbryta.

Dock är det ju ännuvärre när dem efter ett spel börjar gruffa å det blir penalty på de, 15y. Då är ju inte ens spelet igång.
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath
r1kkie är inte uppkopplad   Svara med citat