Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-24, 19:37   #3
chrille87
fyller snart 88
 
chrille87s avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Ort: Ironheaven
Inlägg: 5 496
Litten sammanfattning om min träningskarriär

Jag hittade till gymmet i tidig ålder genom fotbollen, på den tiden körde vi uppbyggnads träning för att bli bättre som fotbollsspelare. Därför blev det mycket mage, spänst och korsryggs träning. Spelade fotboll på A-lags nivå från 15 till 20års åldern innan jag bestämde mig för att lägga av och bara styrketräna. Resultaten på gymmet uteblev mycket på grund av att jag bara periodiserade träningen genom att träna 3 månader intensivt på vintern och sedan ingenting förrän fotbollssäsongen var över. Men styrkan kom ändå ganska tidigt och på förebilden som kommer lite längre ner lyckades jag bland annat pressa upp 110 i bänkpress vilket jag tycker är en ganska bra bedrift nu när jag ser tillbaka på hur tanig jag var.

Men mycket har hänt sedan dess. Jag har hunnit med att äta upp mig från 72kg till ganska flottiga 91, genomfört en seriös deff (kortet i första inlägget) och lärt mig mycket om kost och träning överlag. Nu är jag redo att ta nästa steg och en vacker dag skulle jag vilja tävla inom sporten, när var och hur får framtiden utvisa. Styrketräning har blivit min stora passion och jag kommer nå dit jag vill!

Nu kör vi!
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 1 sep 2008.JPG (76.6 KB, 2336 visningar)
Filtyp: jpg 1 sep 2010.jpg (24.1 KB, 2294 visningar)
chrille87 är inte uppkopplad   Svara med citat