Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-05, 10:52   #64
PepzAdept
Fitnessfjolla
 
PepzAdepts avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 4 246
Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Hirvis tror dessutom att perset är från bänk-VM 2005.

Zacke eller nån frågade hur jag skall gå ner.
Skall inte äta pizza,hamburgare med vitt bröd, godis, bullar,kakor, vitt bröd osv osv Skall ligga högt i protein intag.
Skall utöver styrkepassen på vilodagarna köra varierad "fri träning". Lätta strongmanövningar, brottning, promenader, motionscykel, magträning, gårdesarbete osv osv
Att experterna säger att ta bantningen i huvudsak i kost så skiter jag faktiskt i. Visst förändras kosten en del, men jag har undantag av december i år och andra kortare veckor/dagar under året ätit hälsosamt. Skiter i om bänken faller 10kg extra av att köra "fri träning". För att en bantning skall hålla i sig så måste man få det att vara så kul som möjligt.
Vill bara inflika att det finns en massa snabba, smarta men framförallt goda lösningar till att förenkla dieten genom att exempelvis göra schyssta såser osv som är nyttiga. Att äta nyttigare mat behöver verkligen inte betyda att man måste äta tråkig mat enligt min mening. Men såklart ett stort plus för inställningen, det ska vara kul med träning oavsett tillfälliga mål!
__________________
Journal: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=120636
Athletic Fitness: SM-Guld 2013, VM-silver 2013,VM-guld 2012, WC-guld 2012, NM-guld 2012, EM-silver 2012, VM-silver 2011, SM-guld 2011, SM-guld 2009, SM-silver 2008, SM-silver 2007. Klassisk SL: LagSM-Guld Kalmar AK 2013, SM-silver -83kg 2013, SM-brons -83kg 2012 och RM-guld -90kg 2010.
PepzAdept är inte uppkopplad   Svara med citat