Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-26, 14:38   #10912
RassK
Registered User
 
RassKs avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 6 417
Citat:
Ursprungligen postat av d1anny2 Visa inlägg
Tack för svar. Kul att du lyckades nå dit du ville. Du säger libido, tappade du sexlust? Och funktionell narcissism; blev du så egotrioppad eller vad? Minns att jag hörde en historia i ligga med p3. Hur en tjej hade gått till sängs med en modellkille och att han under samlaget inte kunde släppa blicken från sina abs.

Kommer du försöka hålla en så låg procent? Ganska iögonfallande.
Mvh
Under tiden jag är i Thailand så håller jag mig runt 7-8% eftersom jag jobbar som modell. När jag är off-season eller som vi kallar det: improvement season så ligger jag mellan 9-12% kroppsfett. Libido/Sexlust är fullständigt bortblåst när man går under ensiffrigt i fettprocent. Du är mer intresserad av att äta än att ligga, det är en simpel biologisk prioritering av resurser. Med funktionell narcissism menar jag att man blir mer och mer självupptagen och fokuserad av sina egna vanor, rutiner och regler ju längre man kommer in i dieten. Det är en dietstörning tillsammans med food-focus som många byggare får ju längre de dietar. Om man inte slutar i tid så kan man få permanenta men och utveckla dysfunktionell narcisissm eller ätstörningar.
__________________
Instagram: optiholm
Journal - En kronisk kaloriräknares krönika
Onlinecoaching - Body Comp Coaching Halmstad
Citat:
Ursprungligen postat av John Kiefer
Best Breakfast Ever - None.
RassK är inte uppkopplad   Svara med citat