Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-20, 12:58   #14
davvvan
helt ok
 
davvvans avatar
 
Reg.datum: May 2006
Ort: Umeå
Inlägg: 3 289
Morgonvikt v.38: 81.5 kg (+/- 0 kg)

Okej kost till helgen, då blev det synd med både skräpmat och alkohol... samt inget rygg/magpass på fredag.

Varit hos en sjukgymnast idag ang. mina spänningar i nedre rygg som jag haft problem med de senaste 2-3 åren... Han såg diret vad det var, att mitt bäcken blivit snett vilket gjorde att högerbenet blivit lite kortare än det vänstra, min högersida var mycket mer spänd och belastad, snedträning ftw.... Han masserade min högra skinka och vred till min rygg litegrann tills han tyckte att det blivit något sånär rakt igen. Skall stretcha höftböjaren och hamstrings morgon och kväll samt köra benpress så ska det lösa sig av sig självt. Tydligen inte alls ovanligt, även om det är mest vanligt hos kvinnor efter graviditet osv. Sjukgymnasten själv var en biffig kille och han hade haft det tio gånger själv... Det hela tog 20 min och kostade 100 kr så det kändes helt okej. Hoppas det släpper längre fram

Bröst/biceps ikväll, ska testa värma upp axlarna ordentligt innan samt köra med lite bredare grepp... Körde tidigare med pekfingret på markeringen, nuförtiden kör jag med ringfingret och det kanske är för smalt, för mycket triceps som jobbar. Vi får se.

Även fått allt pulver från Kolozzeum. 6 kg vassleprotein, lite Omega 3-kapslar, EAA och tre Kolozzeum-tischor. Helt ok.

Tröck.
__________________
Träningsjournal
davvvan är inte uppkopplad   Svara med citat