Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-15, 22:55   #82
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 164
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Nej jag svarar inte troll eftersom det är rätt bortkastad tid och man märkte efter ungefär två rader att det där var ett troll. Så varför valde du att svara? Du slösar bara din egen tid (om du nu inte gillar det), matar trollet så att det finner nöje och skyller sedan på att det är låg kvalitet på diskussionerna. Trollen och svaren på trollen är vad som gör kvaliteten dålig och får diskussioner att tappa djup.
I den specifika diskussionen så var det inte tydligt för mig att det rörde sig om ett troll, och därför svarade jag seriöst till en början.

Även när man snabbt identifierar ett troll så förstör de diskussionsmiljön. Typ som Nilz-Robin eller vad han nu har för nick gjorde med relationstråden. Riktiga diskussioner drunknar. Jag har absolut själv gjort mig skyldig till trollning (eller kanske snarare djup sarkasm) efter att ha tröttnat totalt och följt med det urspårade tåget istället för att försöka vända det.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat