Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-05, 20:55   #50
Tobbey
Do you even PB?
 
Tobbeys avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 9 190
Jaha nähä träningsvärken börjar smyga på sakta men säkert i hela kroppen. Ryggen och bakre lår är väl det enda som inte känns alltför tokigt så därför tänkte jag leka i glute/ham raise maskinen imorgon tror jag. Kom på mig själv att jag faktiskt deffar så får inte köra SÅÅÅÅÅ hårt nu, börjar ju jobba nästa vecka också. Hårdheten in das bröstisch samt axelparti kommer fram mer och mer, äntligen börjar man bli en riktig man (tro kan man ju)...

Benen behåller och ökar i grovhet. 62 mysgoa centimetros, nu har jag den där så kallade "droppen" ganska synlig i låren. Aja, i vilket fall så ligger kroppsvikten på taniga ~82kg, ska fortsätta ner i helvetet till blygsamma 77-78. Men sen jävlars ska det upp igen, 85-86kg max till våren nästa år. Hoppas på att vara lagom stark då, typ 2x KV böj? Iaf 2x KV mark och jag är nöjd, kanske är för lågt siktat. Bänken skulle ju inte sitta fel på 3-siffrigt, och militärpressen får gärna öka på även om den ligger riktigt fint på saftiga 60 pannor just nu jämfört med den taniga bänkpressen på, ja jag har ju inte lagt en full rep på denna vikt men, 80kg.

Gunzen har jag glömt bort i min träning helt. Kanske måste börja köra lite swingz... Bara så att jag känner mig tuff.
__________________
Journal: OL och SL-inspirerat, typ?

Citat:
Ursprungligen postat av viringer Visa inlägg
Så nu får jag inte ens vara på kolozzeum i fred utan att träffa heta singlar

Senast redigerad av Tobbey den 2013-08-05 klockan 21:02.
Tobbey är inte uppkopplad   Svara med citat