Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-28, 23:25   #347
chidde
Projektledare
 
chiddes avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: London
Inlägg: 1 352
Hmm... har inte varit inne pa ett tag och var tvungen att ga igenom +10 sidor, sa ni far ursakta mig om jag gor ett langt inlagg nedan

Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Tråkigt med paus Chidde. Var det på bådas intiativ?
Nej, det var pa henne initiativ
Hon menar pa att jag har forandrats och om jag har tolkat ratt sa kanner hon sig inte som prio 1

Gar igenom en busy period nu faktiskt, jobbade hemifran (intensivt) under lockdown och det har varit tuffa och langa dagar nar jag varit tillbaks i juli. Lagenhetskopet har tagit en del energi + lite annat smatt och gott och sen forhallandet som korsbar pa toppen

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag har läst tillräckligt mycket relationstrådar för att gissa att "ta en paus" oftast betyder. "Jag älskar dig fortfarande, men jag är mer intresserad av någon annan. Jag vill testa hur det är med den andre, men skulle gärna vilja ha tillbaks dig om denne inte lever upp till förväntningarna" eller "Jag vill se efter ordentligt om gräset är grönare på andra ställen. Men är det inte det vill jag tillbaks till vår gräsmatta"
Tack for din positivitet tradgar'n

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
När vi skiljdes åt fick jag en armbågsgnuggning, en sån där som vissa kör med istället för handskakning.

Jag hade rätt! Blev dumpad i ett meddelande nyss.

Tecken på att hon var ointresserad inkluderade:

- Log inte mot mig när vi först träffades (viss WTF? på den).
- Log och skrattade ganska lite i överlag.
- Cyklade rätt långt bakom mig under större tiden då vi cyklade.
Verkade vara en pangtjej, beklagar Dio - battre lycka nasta gang!

Dock inte sa svart att rakna ihop 1+1, jag forstar att det ar Covid-tider men armbagsgnugg ar f-n lagt pa en dejt.

Du lat henne glida ur dina hander dock, nar du ser att hon halkar efter med cykeln ar det faktiskt meningen att du ska sakta ner och halla sallskap. Du ar pa en dejt bror, inte pole position pa MotoGP

Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Jag tycker inte man ska anstränga sig så hårt på första dejten. Se det som vilken annan främling som helst som du träffar för första gången. Var trevlig, tillmötesgående och avslappnad. Eventuell attraktion kommer synas och märkas automatiskt.
Ibland känner man direkt att det inte kommer bli något, men man kan alltid lära sig något ändå.
Haller helt med! Kaffe ar alltid bra, om den gar bra kan man ga vidare pa dejt #2

Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Hon började prata om att hon kanske ville bada näck på dejten. Jag såg en öppning och började skriva sliskiga kommentarer om att ”höhö, ja, det låter trevligt att vara nakna, vi kan vara nakna när vi kommer hem också”.

Men det var för sent. Mitt öde var redan beseglat, och det var just nakenhetsincidenten hon tog upp i dag när hon förklarade att det var uppenbart att hon och jag ville olika saker.
Hon gravde en grop och du foll handlost i fallan, lar dig av det misstaget

Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
En tjej hintar om ett eventuellt nakenbad på första dejten med en tinder matchning.
Timeo Danaos et dona ferentes - John Mason, 1996

Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Ska du gå hem till en tjej du aldrig träffat innan och duscha det första du gör?
Kanske efter maten, som Maverick?



Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Jag la in smutsiga kläder inkl svettiga träningskläder i tvättmaskinen och sa till min sambo att jag hade laddat en maskin och att han kunde sätta på den i morgon. Nästa gång jag går in på toaletten så är maskinen tom och de visar sig att han trodde det var ren tvätt och hade vikt in allting i garderoberna.
Jag säger att han inte lyssnar och han säger att jag är otydlig i min kommunikation.
Hur ska vi mötas i detta?
Nu kanske det bara ar jag, men jag tycker det ar sa konstigt att fylla en maskin utan att satta igang den. Ar det verkligen sa lyhort?

Nagra brownie-poang kan han val fa for att ha vikt ihop och lagt in i garderober?

Forslag pa losning
Erkann att du brast i din kommunikation, hall med om att det ar konstigt att fylla en maskin utan att satta igang den for att du inte ville stora hans somn. Lova att det aldrig kommer upprepas igen

Tillbaks till Dio
Nan som har hort av honom?
Borjar bli sent, bor vi vara oroliga for att det har hant nat eller tror ni han myser under tacket utan att uppdatera oss?
__________________
chidde.blogg.se

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad