Visa ett inlägg
Gammal 2008-06-19, 16:56   #13
rAjj
Registered User
 
rAjjs avatar
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Skaune!
Inlägg: 81
Citat:
Ursprungligen postat av krellik Visa inlägg
Beror ju på vad du kör med för aminosyror om BCAA är bättre än dom som du kör nu, är det tex amiosyran glutamin så är bcaa 100% bättre investering, medans EAA (alla essentiella inte bara dom grenade) så är det förmodligen det bättre aminosyre alternativet...
Men har du bara bra protein pulver eller annan bra protein rik kost så är det ju inte "nödvändiga", bara bättre än många av grejorna på din lista...

ZMA är Zinc Magnesium och B6, ska vara till för att höja ens testosteron halt men jag tar det ibland för att jag sover bättre och vaknar skärpt och alert tidigt tillskillnad från min vanliga sluggig till halva dagen har gått tillstånd. För mej är det en -markant- effekt men om man redan sover bra så är det förmodligen inte nödvändigt, billigt dock så kan ju alltid testa det..

Beta alanin må vara en amino syra men i själva verket är det mer en produkt i stil med kreatin, den gör att du kan prestera hårdare och längre, det finns övertygande undersökningar om den produkten och tydligen ska den funka -ännu- bättre i kombination med kreatin. Återigen en produkt som är bra mycket bättre än många på din lista...


Tack.. Köpt ZMA nu. Får prova de ett tag!
__________________
Eat, Sleep, Lift
... Repeat ...
rAjj är inte uppkopplad   Svara med citat