Visa ett inlägg
Gammal 2019-08-21, 14:58   #21
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Tyvärr kommer ingen som behöver lyssna på dig lyssna på dig. Det ursprungliga problemet är inte orientaliska kryddor utan snarare anledningarna till att man konsumerar dem. Många är välmedvetna om konsekvenserna men de har nått ett stadie där de inte bryr sig. Dina erfarenheter är relativt milda jämfört med diverse dödsfall som kan attributeras till kryddor, och inte ens dem avskräcker vissa.

Rent intellektuellt tror jag de flesta kan omfatta faktumet att kryddor kommer lämna en avsmak för resten av livet. Det är snarare känslorna som avgör ens agerade.

Vad tycker du?
Ja du kan ha rätt. Jag har härtills kommit lätt undan. Jag har en fin familj men om jag från början hade varit lite depprimerad och haft dåliga familjerelationer så kanske jag under nån av de värsta dalgångarna gjort nåt dumt.
Vi lever i en tid där alla vill ha muskler. Man ser muskler överallt och jag älskade att gå till krogen för att jag varje gång fick komplimanger för min kropp. Till och med kunder jag hade på jobbet gav komplimanger. Det känns jävligt bra, särskilt när du inte har nåt annat du kan vara höja din självkänsla med.
Jag undrar inte alls att folk inte lyssnar, du följer folk på IG som är stora som hus och ser ut att må bra. Ingen visar vad som döljer sig i kulisserna.
Det som jag lagt märke till är att folk endå vaknat till lite och tar blodprov imellanåt.
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat