Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-04, 14:07   #78
Pepz
Uggla
 
Pepzs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 12 066
Citat:
Ursprungligen postat av Lawliet Visa inlägg
Nu har det gått ca 6 veckor sen jag började med detta. Det är tillräckligt med tid för att dra slutsatsen att de piller jag tagit, utan tvekan innehåller någonting som måste ha stått för större delen av mina ökningar som jag sett de senaste 6 veckorna.

Innan jag började, så läste jag igenom en del studier. Där en studie var gällande just det faktum att många av pillrena inte alls innehöll den mängd Ecdysterone som de utgav sig för att göra.
https://www.sciencedirect.com/scienc...31708519313184

Så det är ju mycket möjligt att många inte alls fått i sig tillräckligt av det för att uppleva någon effekt. Jag gjorde ett antagande att mina piller innehöll mindre, och körde direkt på en daglig dos ca 4 gånger högre än vad som var den generella rekommenderade dosen. Skulle det mot förmodan vara prima innehåll, så fanns det ju inga dokumenterade bieffekter även på högre doser..

Värt o nämna att den dos jag kör på nu kostar mig ungefär en tusenlapp i månaden. Men samtidigt så har jag inte sett sådana ökningar i styrka, muskelmassa, med samtidig nedgång av bf%, sen när man var 8 år yngre och hoppade på mindre lagliga preparat för första gången.

Folk på jobbet skämtar om att jag "roidar" och tjejen anklagar mig seriöst för att ha dragit igång igen. Får ofta förklara att dessa piller endast är ett extrakt av nån Leuzea växt, och burken är fint märkt med en smutt "Vegan Product" stämpel

Någon annan med liknande resultat, eller har jag på något magiskt sätt transformerat min kropp de senaste veckorna på endast placebo och grym dagsform?
vilket märke körde du på?
__________________
Don´t gör it
It´s not värt it
Pepz är inte uppkopplad   Svara med citat