Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-17, 19:05   #5
bighulken
Live my Dream
 
bighulkens avatar
 
Reg.datum: Dec 2011
Ort: hemma
Inlägg: 3 587
söndag 17/6

Jaha,idag kollat på tävling i eriksdalshallen då.
vm-raw,styrkelyft.
Robin tog silver i totalen,samt silver i böjen.alltså 2:a på det första vm:et i raw lyftning då!!!

sen blev det lite kaos när någon i publiken ropade till !! å robin började lyftet......vilket djävla skit!!! han misslyckades med detta lyftet,men fick så småningom ett omlyft.men han hade ju redan gjort en del lyft.och i detta lyftet så ropade nån till igen,så det sket sig igen.
sen struntade han i extra lyftet,för hade redan lyft så många lyft.men men,det gick bra i alla fall.ryssen missade också mkt i sina lyft.
men amerikanen blaine summer gick det inte att göra så mkt åt.för han hade tagit in så mkt på böjen i första rundan.så han vann överlägset.

Bra sändning var det också.streamat.
väldiga vikter i böjen de ligger å kör på!! å i marken också.
men i bänken är jag inte alltför långt bort,känns det som.
typ 20-30kg till så ligger jag nog rätt bra till.typ 3år till?......lol.
då tänker jag....robin tog idag 197.5kg i bänken.och jag har som delmål i år att göra 200kg!! men för att kunna göra ett strikt tävlingslyft,måste man vara mkt starkare! därav 3 år till...........lol.idag kanske jag klarar att göra ett tävlingslyft på 170kg?....väldigt stor skillnad på gymlyft å tävlingslyft!!!
i gymlyft har jag gjort 190kg.förra veckan.

ja ja ,nog om detta nu.nästa vecka blir det lite vila,ska,måste,försöka med detta.även om det kommer bli svårt att motstå att gå ner å lyfta!!!

god kväller
__________________
[ youtube kanalen

Att se stark ut, eller att (Vara stark), det är skillnad.....
bighulken är inte uppkopplad   Svara med citat