Ämne: NHL Tråden !
Visa ett inlägg
Gammal 2016-02-29, 12:59   #1586
Gerdler
Bleksvag, fet och osymmetrisk
 
Reg.datum: Jul 2015
Inlägg: 1 638
Citat:
Ursprungligen postat av arogen Visa inlägg
Jag tror tanken är att Staal ska spela med Nash, men jag tycker de behöver en till forward som kan spela med dem. En rightare som kan jobba hårt men ändå prestera poäng. Så jag tror det kan komma nått mer nu kommande dygnet.

Att de satsar för SC nu är givet. Ändå är inte Staal lastgammal, endast 31 så har ett par år kvar i kroppen.

Vad tror vi om svenskarna då, Loui i Boston tex?
Fast grejen är att Rangers har typ 8 spelare som är dags att omförhandla kontrakten på i sommar och alla utom Dan Boyle och nu Marc Staal förtjänar och kommer kräva rejält höjda löner. De ligger nu precis under salary cap och det spekuleras i att salary cap kommer sänkas på grund av dålig kanadensisk ekonomi(svag cad-$= låga intäkter för kanadensiska lagen).
J.T Miller tjänar typ 900k $ och kommer tjäna 4-6M $ nästa år beroende på hur han avslutar säsongen och playoff, t ex. Jag tror därför att Marc Staal kommer lämna Rangers i sommar och bli en unrestricted free agent, men det beror kanske på hur laget spelar med honom resten av våren. Det är dock mycket man måste offra för att få behålla honom om salary cap inte höjs alternativt sänks.
Gerdler är inte uppkopplad   Svara med citat