Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-23, 10:16   #5127
Ozziking
Registered User
 
Ozzikings avatar
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Visby, gotland
Inlägg: 11 673
Tror inte jag skötte denna deload riktigt så bra. Det har känts tungt allting.

Körde lite pull-ups igår, hade svårt med 5x5 på kroppsvikten. Blivit redigt svag där helt plötsligt Vet inte om det kan bero på kortisonsprutorna(?) Underkroppen är också svag. Kan bero på att jag fått upp bättre rörlighet i underkroppen efter att cystorna svullnat ner = större ROM = tyngre.

Oavsett, börjar nästa cykel kommande vecka, med lite större fokus på FSL / SSL - Multiply sets & på att få upp pull-upp styrka. Kommer nog köra styrkelabbets pull-upp program över 5-3-1. Känns rimligt, man kan aldrig få för mycket pull-ups.

Inte cyklat mycket alls denna månad. Fick till en tur idag på 30km. Jobbigt. Börjar bli kallt också. Får se hur det blir med vätternrundan, cykling är kul, men börjar tveka på tävlingar. Skulle vilja lära mig lite löpning och simning också nu när cystorna svullnat ner så mycket. Men ska prioritera att få upp lite styrka i vänsterben och rörlighet i underkroppen igen.

Kämpa på, hej & hå.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Bara den som inte tränar hårt som tycker att kolhydrater är överskattade. Den som gör det tycker att dom är uppskattade.
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat