Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-16, 08:07   #3312
Ozziking
Registered User
 
Ozzikings avatar
 
Reg.datum: Jul 2013
Ort: Visby, gotland
Inlägg: 11 673
Citat:
Ursprungligen postat av Klistergeten Visa inlägg
Trevligt! Jag gillar verkligen den här mystråden med alla finsmakare inom något så sunkigt som proteinpulver :P

Som svar på din feedback:

Saknade inget på chocolate brownie men iom den svaga smaken så känns den likvärdig med random chokladvassle från vilken livsmedelsbutik som helst. Handlar från MP främst för deras varierade och roliga smaker.

Angående Tiramisu så har du helt rätt, det är ju verkligen pulveriserad delicatoboll!! Med denna observartion får jag nog höja betyget två snäpp.

Sen håller jag med om att peanut cookie smakade syntetiskt men jordnötssmaken fanns ändå där och jag förstår inte varför alla tillverkare envisas med att alltid slänga in choklad i jordnötssmakerna...

På tal om detta testade jag en påse Goodlife just för att dom har en smak "nutty peanut". Tyvärr var det även choklad i denna (vilket jag skulle sett om jag kollat bilden/ läst innehållsförteckningen). Dock var den helt okej ändå, nötigare och "sockrigare" i smaken än MP.
äsch då. Jag tycker proteinpulver är helt fantastiskt. Riktig smakhöjare till många måltider, bra och fullvärdigt protein till ett bra pris.

Jag tycker att det är något med sältan i chocolate brownie som förhöjer hela smaken. Sen är det lite mer choklad-kaka-smak över pulvret som helhet, men som du säger tar mycket chokladsmak över. Antar att det är så pga "safe".

Tiramisun är amazing Ska testa att göra chokladbollssmet med den.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Bara den som inte tränar hårt som tycker att kolhydrater är överskattade. Den som gör det tycker att dom är uppskattade.
Ozziking lyfter och tränar på

/Mark-185/Bänk-100/Böj-160/Ryck-86/Stöt-116/
Ozziking är inte uppkopplad   Svara med citat