Visa ett inlägg
Gammal 2001-11-23, 09:08   #6
Stile
Guest
 
Inlägg: n/a
Post

Citat:
Vet ni att när jag för ett par årsen jobbade som instruktör/PT på ett gym i Malmö var det vanligaste påståendet från alla tjejer/tanter att de inte ville bli för stora och krampiga.
Jamen vad förväntar de sig? Att de ska bli som hulken på 3månader när de aldrig satt sin fot i en träningslokal tidigare och ett flertal kg fett dansar runt midjan.

Jag blir så trött![/QB]
Det där är inget som bara gäller tjejer, och det där hör man idag också. Finns grabbar som säger precis likadant. Måste bero på kvällstidningarnas komiform artiklar. Hur många gånger har man inte hört polare säga; "Tror jag ska börja träna, men jag vill inte bli så stor" !!

Sen har vi ju klassikern bland folk som inte tränar när man häller i sig en proteindrink. "Jaså, är det anabola".
Under en kort period när det skrevs som mest om galna kosjukan så sa alla att man kunde få det genom proteindrinkarna.

Ja jag behöver väl inte ens nämna kreatin, den franska forskaren som sa att man kan inte utesluta att man kan få cancer av kreatin. Jösses när folk förstod att man använde kreatin... till och med folk på gymmet trodde att man kunde få cancer av det och en tjejkompis som ville slänga mina kreatinburkar...

Var startar alla dessa historier, och vem är det som kommer på alla dessa saker. Är staten inblandad

[ 23 November 2001: Inlägget har ändrats av: Stile ]
  Svara med citat