Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-19, 19:39   #19
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Kan tänka mig att båda kategorierna, d.v.s. sexindustrin samt terror är uttryckt på en manlighet som spårat ur. "Toxic masculinity" har jag för mig att det kallar det i staterna.

Feministerna skulle nog hänvisa till könsmaktsordningen. Jordan.B.Pettson till vår biologi.
Spot on som vanligt, du borde låta dem utan certifierad genusutbildning svara först

Citat:
Ursprungligen postat av leo1 Visa inlägg
Då du är ett semitroll är det svårt att tolka dej så du tycker feminism är inblandat i skjutningarna i Nya Zeeland och Holland?
Feminism är den bästa förklaringsmodell för att beskriva samhället tillfredställande, och den enda vi kan använda för att göra prediktioner.
Varför tror du att >98% av terrorister är män?
Av de riktigt stora terroristerna är det särskilt ännu större.


Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Jaha. Jag har bara skummat som hastigast.

Trodde Aryt började parata om annat, och att du hängde upp dig på det.

My bad.

Men Aryt är ju kapabel till att förstå långt mer avancerade samband än vi vanliga dödliga. Iaf så länge dessa samband passar in i det narrativ hen har för avsikt att köra ner i halsen på oss.
Tack för de fina omdömena, men jag måste bemöta detta!

"köra ner i halsen" är en sexualiserad och därmed gravt kränkande benämning som omedelbart för tanken till hemska sexuella vandåd hos mig och mina medsystrar (och kanske några allierade?). Således extremt olämplig i civiliserade sammanhang. Dylika begrepp får förpassas till hockeyns omklädningsrum.

Senast redigerad av Aryt den 2019-03-19 klockan 19:42.
Aryt är inte uppkopplad