Visa ett inlägg
Gammal 2018-05-01, 13:57   #1212
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Lägger ner min 5/2-diet. Har dietat exakt 5 veckor idag och vägde typ 77,5 i morse (vägde 78,6 dagen jag startade). Kanske betyder det att jag tappat något kilo fett, kanske är det bara normal fluktuation pga vätska osv. Det är för dålig utdelning för att det ska vara värt att fortsätta. Dessutom så blir det mycket hemma-jobb den här delkursen, och då är jag hemma hos mina föräldrar mitt i veckorna och blir bjuden på mat, så då försvinner lite av poängen med dieten: Att kunna äta vad jag vill när jag blir bjuden.

Vad gick fel? Tror att jag helt enkelt kompenserade för underskottet på normal-ätar-dagarna.

Vad ska jag göra nu istället då? Jag vet inte riktigt, ska bara äta "normalt" ett tag nu och fundera.

Var iväg och tittade på ett hus igår (ska inte köpa det, som jag misstänkte var det skröpligt) och blev därmed utsatt för många timmars bildfärd. Blev riktigt trött och på dåligt humör av allt bilåkande, av någon anledning, så jag sket i att träna, gick och la mig halv nio och somnade. Märkligt att jag är så "känslig", ett tecken på att jag inte är frisk från min psykiska ohälsa.

Vaknade sedan vid midnatt och kunde inte somna om. Gav upp efter 2 h och började läsa en bok. Somnade slutligen vid 4. Där rök min förhoppning om att vända på dygnet så att jag vaknar extremt tidigt; vaknade typ halv tio. Men var pigg idag iaf, och ämnar träna sen. Ska träna mitt vanliga schema men förskjuta det en dag den här veckan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat