Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-12, 07:02   #23
Ganymedes
winning
 
Ganymedess avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 2 821
Hur var det med vitaminkapslarna nu igen, Eddie? Fick inte jag skit av dig förra året för att jag hade sådana?

OnT: Optimum Nutrition 100% Gold Whey 3-4 gånger per dag samt efter gym, dito Casein precis före läggdaggs tillsammans med ZMA. EsaPro och HMB precis före gym. SuperPump250 ca 30 min före gym. Tar även lite omega-3 och multivitamin då och då. Idag får jag hem XTEND som jag kommer ta under gym samt på morgonen.

HMB kommer jag göra slut på burken mest av principskäl för att sedan aldrig mer köpa skiten. Optimum Whey och Casein har jag kört med i över ett år och ser ingen anledning att ens överväga något annat. EsaPro är det samma sak med. ZMA fick jag på köpet och är väl inget jag skulle lägga pengar på direkt. Omega-3 får jag alltid gratis, så det kör jag på. Multivitamin känns lite onödigt och är inget jag heller skulle lägga pengar på. XTEND ska jag utvärdera, men jag kan mycket väl tänka mig att köra vidare med den. SuperPump250 är fantastisk, t.o.m bättre än Rage (har dock inte provat x2 än). Så den håller jag kvar vid, även om jag troligen kommer prova andra preworkouts till och från.
Ganymedes är inte uppkopplad   Svara med citat